INVNT ממשיכה את המחויבות ללקוחות שנמצאים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

INVNT ממשיכה את המחויבות ללקוחות שנמצאים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה עם מנהל קריאייטיב בכיר חדש הסוכנות מחזקת את הפעילות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה אחרי המינוי של קלודיה סטיבנסון למנהלת כללית בספטמבר 2020

לונדון, בריטניה, 5 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

INVNT. הסוכנות הגלובלית לסיפור סיפורים חיים של מותגים מודיעה היום על המינוי של ניל מייסון לתפקיד של מנהל קריאייטיב בכיר, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. ניל מביא לתפקיד ניסיון של יותר מעשרים שנה, שבהן הוא ניהל את תוצר הקריאייטיב של קמפיינים ניסיוניים ומשולבים למותגים כגון נייקי, מקלרן, סמסונג, גוגל וסיסקו.

מייסון, שנמצא בלונדון, מצטרף מ-Identity Group שם היה מנהל קריאייטיב בכיר, ומילא תפקידי קריאייטיב בכירים בסוכנויות כולל George P. Johnson ו-Jack Morton Worldwide. במהלך הקריירה שלו, הוא ניהל ופיתח מחלקות קריאייטיב, העלה פרויקטים קיימים כדי להשיג יעדים עסקיים אסטרטגיים וזכה בעסקים חדשים בכל המגזרים.

מייסון, שהוא שופט ב-D&AD Awards המוכרים בכל העולם מאז 2018, מרצה אורח בקולג' המלכותי לאמנות בלונדון וחבר בחבר המנהלים של אוניברסיטת רייבנסבורן, מלא תשוקה לא רק למקצוע שלו אלא גם לחינוך ומתן השראה לדור הבא של כישרונות הקריאייטיב.
מייסון יהיה כפוף לסטיבנסון, והיום הראשון שלו הוא 5 בינואר 2021.

בהתייחסה למינוי, קריסטינה מקוברי, מנכ"לית INVNT, אמרה: "אסטרטגיית הצמיחה שלנו עלתה תמיד בקנה אחד עם הצרכים המתפתחים כל הזמן של הלקוחות שלנו, וההחלטה להרחיב את הנוכחות של INVNT באירופה, המזרח התיכון ואפריקה היא תוצאה ישירה של הביקוש הגדל לשירותים שלנו כאן. בהיותנו עסק של קריאייטיב שמובל על ידי אסטרטגיה, הכרנו בצורך לגייס קריאייטיב מוביל לאזור, כדי שנוכל להמשיך לתמוך בלקוחות לא רק בהשגת יעדי הקמפיינים שלהם הם אלא גם להתעלות עליהם".

סטיבנסון הסבירה: "היה חשוב לנו למצוא אדם שחושב מחוץ לקופסה ומגלם את מנטליות קריאת התגר של INVNT גם בתיק העבודות שלו וגם באתוס, וללא ספק ניק עונה על הדרישות האלה. בהיותו בחור של רעיונות לפני ולפנים, ב-INVNT הוא יישען על הניסיון המוכח שלו כדי להמציא רעיונות ייחודיים לחוויות וירטואליות, היברידיות ועם נוכחות פיזית, בכל המדיומים. אירופה, המזרח התיכון ואפריקה יהיו המיקוד והבסיס, אבל הוא גם יעבוד יחד עם צוות הקריאייטיב הרחב יותר שלנו בקמפיינים גלובליים שעוברים התאמה לאזור. אנחנו שמחים שניל מוביל את צוות הקריאייטיב!".

מייסון הוסיף: "העובדים של INVNT מתארים את עצמם בתור "בני עשרה חכמים מאוד" ואני יכול להבין למה. הדהימה אותי היכולת של הסוכנות לאתגר את עצמה ואת הלקוחות שלה למתוח את הגבולות ולספק עבודה מצוינת בתקופה שחוויות עם נוכחות פיזית לא אפשריות. לכבוד הוא לי לקרוא לעצמי עכשיו "בן עשרה חכם מאוד"! אני מצפה לעבודה המשותפת עם הצוות והלקוחות שלנו כדי ליצור חוויות כל כך ייחודיות ורלבנטיות, שהן גורמות למסרים של המותגים להרשים, להישאר ולהתפשט בקרב הקהלים שלהם, אפילו בתקופה שבה העולם סביבנו משתנה כל כך מהר".

אודות INVNT

INVNT, שהוקמה ב-2008 על ידי סקוט קלתר וקריסטינה מקוברי, משתמשת באומנות של סיפור סיפורים חיים של מותגים כדי ליצור ולהפיק חוויות חיות שמלהיבות ומאחדות קהלים פיזיים ווירטואליים. הצהרת המיצוב "תקראו תגר על כל דבר" של החברה עוזרת ללקוחות ביניהם ג'נרל מוטורס, גרנט תורנטון, מרק, פפסיקו וסמסונג לשתף את הסיפורים שלהם עם כל קהל שחשוב. המשרדים של INVNT, שהיא חלק מ-[INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, ממוקמים באופן אסטרטגי בניו יורק, לונדון, סידני, דטרויט, סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירה, שטוקהולם וסינגפור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.invnt.com.