טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להתמודד באתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר

במהדורה השלישית של התוכנית, טומי הילפיגר מעודד מאוד יזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים להגיש מועמדות, ומזמין את הצרכנים להירשם כדי לשפוט את המועמדויות.

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], שמחה להודיע שהגשת המועמדויות למהדורה השלישית של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר פתוחה מ-6 בינואר עד 8 במרץ 2021. מטרת התוכנית הגלובלית היא לתמוך בהזנקים יזמיים ועסקים בשלב ההגדלה שמפתחים פתרונות שיש להם השפעה חברתית חיובית על סביבת האופנה. מאז שנוצר ב-2018, אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר העניק €350,000 ליזמים שמגינים על מה שהם מאמינים ומחויבים לחולל שינוי בקהילה שלהם.

המהדורה השלישית של התוכנית, שמתבססת על החזון "לא לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם" של טומי הילפיגר, מבקשת לחזק ולתמוך ביזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים שפועלים לקדם את הקהילה שלהם ולעודד עתיד יותר כלילתי באופנה. גם הצרכנים מוזמנים להיות מעורבים ולעזור בשיפוט של המועמדויות.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

"אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר מפנה את הזרקור ליזמים שנותנים את הלב והנשמה שלהם כדי לחולל שינוי חברתי חיובי בענף שלנו", אמר טומי הילפיגר. "השנה אנחנו רוצים להציג לראווה מיגוון מגוון אפילו יותר של מועמדים, רעיונות וקהילות על ידי תמיכה ביזמים שחורים, ילידים ולא-לבנים. יש לנו אחריות לחולל שינוי בסביבת האופנה, ולכבוד הוא לי לקדם את המחויבות שלנו לכלילתיות וייצוג שווה באמצעות אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר הבא".

עסקים שמעוניינים מוזמנים להגיש הצעות לפרויקטים שמתמקדים ביצירת שרשרת ערך יותר כלילתית באופנה. המועמדים יצומצמו לשישה פיינליסטים שיוזמנו לפתח את תוכניות הפרויקטים שלהם באופן וירטואלי עם תמיכה ממומחים לנושא ייעודיים מטומי הילפיגר ומחוץ לחברה. עם הדרכה ממאמן פיצ'ינג מנוסה, הפיינליסטים יציגו את הרעיון הסופי שלהם לחבר שופטים יוקרתי וקהל באירוע הגמר הגלובלי של אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר שיתקיים בתחילת 2022.

כדי לקדם את השאיפות שלו לכלילתיות, טומי הילפיגר מזמין צרכנים להצטרף כשופטים צרכנים ולעזור בקביעת הפיינליסטים של השנה. המשימה של השופטים הצרכנים תהיה לצמצם את הפיינליסטים מ-200 ל-50, כשכל אחד מהם יקבל לפחות ארבע מועמדויות לשיפוט באמצעות המיקרו אתר המקוון של המותג. בקשות להיות שופט צרכן אפשר להגיש דרך https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ והיום האחרון הוא 8 בפברואר.

הפרסים הבאים בתוכנית הוגדלו לעומת השנים הקודמות, והם נותנים לזוכים את המימון והידע לפתח את הרעיון העסקי שלהם:

סכום כולל של €200,000 שיחולק בין הזוכים וסיכוי לפרס נוסף של €15,000 על זכייה ב"בחירת חביב הקהל".
מנטורינג במשך שנה עם מומחים פנימיים גלובליים של טומי הילפיגר.
מקום בתוכנית היזמות החברתית של INSEAD (ISEP).
מנטורינג של INSEAD במשך שנה.
"תעשיית האופנה נקטה בצעדים חיוביים כדי להפוך ליותר כלילתית ומגוונת, אבל יש עוד הרבה לעשות", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל. "באמצעות אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר, אנחנו ממשיכים את המחויבות שלנו לייצוג וגיוון ועוזרים לבצע את השינויים שאנחנו הכי רוצים, וצריכים, לראות".

המשימה של טומי הילפיגר היא להפוך לחברת אופנה שלא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם; חברת סגנון חיים של בגדי מעצבים מקיימת מובילה באמצעות האופן שבו היא יוצרת את מוצריה, מנהלת את פעילותה ומתחברת עם הקהילות ובעלי העניין שלה. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, שמופעל על ידי האסטרטגיה Forward Fashion של PVH, אפשר למצוא באתר https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

מידע נוסף על אתגר סְפָר האופנה של טומי הילפיגר, כולל איך להגיש בקשה, נמצא כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה במדיה החברתית באמצעות #TommyHilfiger ו[email protected]